Fòrums d'Apple en CatalàFòrum d'usuaris/futurs usuaris de productes Apple |
No esteu identificat.
Desempat Concurs Samarreta
65% - 23
34% - 12
Total : 35
Finalment i desprès de retards i problemes hem trobat un estampador que ens garanteix la viabilitat dels dissenys "empatats" guanyadors de l'anterior concurs.
Per tant reprenem la votació de desempat en el punt on estàvem i amb els dissenys guanyadors.
Teniu com a data límit per votar les 23:59 hores del dia 5 de maig de 2008.
Disseny d'en Toni Gonzàlez:

Disseny d'en Carlos P.:

Disculpeu el retard en donar continuació al concurs.
Animeu-vos a votar i molta sort al guanyador.
Desconnectat
Els dos dissenys son francament bons, molt bons... pero si he d'escollir entre un dels dos dissenys, prefereixo el d'en Toni González.
Desconnectat
Lord Zoltan escrigué:
Els dos dissenys son francament bons, molt bons... pero si he d'escollir entre un dels dos dissenys, prefereixo el d'en Toni González.
Yo pensu igual si tinc que escollir entre els 2 per mi el millor es el d'en Toni Gonzàlez, la cuestió sería com quedaría a la samarreta? perque si queda tal cual, pot estar molt wapa la samarreta ![]()
Desconnectat
Tots dos m'agraden. Pero crec que quedarà millor imprés a una samarreta el disseny d'en Carlos, sobretot la de color groc.
NOTA: a la samarreta blanca, la pancha del ruc es veu com un fil groc que va de les potes de darrera a les de davant, no?
Inclòs pensant malament sembla un altre cosa ![]()
Desconnectat
M'agrada la del Carlos, però potser al darrera, a l'esquena -centrada just a les cervicals i en petit-. No sé, dels dos dissenys em quedaria amb aquest, però potser li hagués donat una altra "remenada" pensant ...
Desconnectat
A mi m'agradan les dues ! Felicito als dos participans i que guanyi el més votat, perque el millor es dificil... els dos son molt bons.
Desconnectat
Com ha dit gairebé tothom, els dos estan molt bé. Jo també voto el d'en Toni: m'agrada més el disseny, però sobretot m'agrada més el negre, també.
Desconnectat
Els dos estan força bé però s'havia de triar un. M'he decantat pel missatge de protesta amb coverflow i fons negre... El missatge és més clar, la imatge més atractiva i el color més aprimador... Certament, això darrer és una bestiesa x'D
Felicitats als dos! : )
Desconnectat
Gràcies a tots els que voteu, tant a mi com al Toni. La participació és important. Normalment no em sento atacat per les crítiques al meu disseny (aquest tampoc és el cas). Tot i així he llegit que el meu disseny és una bestiesa. Amic Roger, entendria bestiesa entre cometes com a petita broma ja que es tracta d'un ruc=bestia. Si les teves raons són com les que argumenta el Molt Honorable President Pujol he entenc perfectament, ja que identificar un poble a un animal pot resultar ofensiu. Això des de el punt de vista conceptual.
Així m'agradaria recalcar, com algú ja ha dit que cap és millor que l'altre i que la valoració que s'ha de fer es quina de les 2 em posaria per sortir al carrer, amb quina de les 2 transmetria el missatge que busca la campanya o amb quina cridaria més l'atenció.
Amic Roger, els 2 dissenys parteixen d'1 concepte de disseny idèntic que és anar a un lloc comú que la gent pugui relacionar ràpidament, un element que articuli el missatge i que fent-lo servir de manera metafòrica ens ajudi a transmetre'l.
L'única diferència (important) entre els 2 dissenys és, com bé t'hauràs adonat, a qui va dirigit el missatge. I aquesta és la segona valoració que fan els votants. A qui va dirigit aquest missatge? A qui va dirigit el missatge del Toni? i el meu? ho saps?
Em reitero en els meus agraïments a tots els que voteu....
(PD) hauria de be fet la samarreta negra.... combina amb tot i a més estilitza... ;-)
Desconnectat
Carlos, si jo he entès el missatge del Roger, el que titlla de bestiesa, és el fet que el negre és un color més aprimador, NO el teu disseny ![]()
Diria que simplement ha sigut un mal entès...
Desconnectat
No ho sé, no entenc que una samarreta que no sigui negra hagi de ser una bestiesa... de tota manera no m'he sentit molest pel comentari en cap moment i com professional del disseny m'agrada que la gent faci crítiques dels meus dissenys i per que no? que hi hagi una mica de discussió però sense enfadar-se, crec que ens beneficia a tots. Salut!
Desconnectat
Conec a en Roger i coincideixo amb la interpretació que fa en Miquel, el propi Roger se'n riu de les seves pròpies paraules al dir que el negre "afavoreix".
Carles no era cap crítica cap al teu disseny.
:-)
És un orgull veure la vostra qualitat i l'ànim que li esteu posant tots.
Abraçades!!!
Desconnectat
Però si es que els dissenyadors necessitem tenir crítiques!, després ja es veurà si estan fonamentades o no. Sigui crítica o no insisteixo en que no em molesta. Salut!
Desconnectat
Estic d'acord amb en suranpu, a mi la que més em mola és la d'en Carlos amb el fons groc, tot i que aquella tira de sota el ruc no s'acaba d'entendre... jo la suprimiria, aleshores quedaria collonuda!!!
En qualsevol cas, FELICITATS A TOTS DOS, les dues són molt bones ![]()
Desconnectat
Ala! Habemus votat !
Desconnectat